God Jul

God morgon / god förmiddag / god dag!
Precis som igår så ringde mitt alarm klockan 8 imorse. Älskar att vara uppe på morgonen när man väl tagit sig förbi kliva-upp-ur-sängen-fasen. Var ute och red med Sara och det var riktigt härligt väder ute, blå himmel och solsken. Det var ett tag sen sist..
Förövrigt så kom jag kom för en liten stund sen och har duschat och slängt i mig lite rester från igår. Jag ska precis som Val möte upp resten vi Medborgarplatsen för en fika, det är inte ok att åka bort över jul och nyår som Anna ska. Ajabaja!

Sen efter det ska vi åka ner tillLinköping för att fira jul hemma hos mormor med släkten. Det ska bli riktigt mysigt och jag kommer ha fullt upp. Det finns dator och så där men jag kan inte lova att jag kommer uppdatera nåt, inte något jag kommer prioritera under julen. Men kanske kanske :-) Annars får ni ha en underbar jul med massa fina presenter. Jag är tillbaka på torsdag igen.

God jul
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0