Galet på stan

Ah, äntligen hemma! Jag var som sagt i stan idag och jag tänkte att jag skulle åka själv för att vara lite effektiv. Yaya, hur gick det då? Det var ett helvete, det var grymt mycket folk och det kändes som jag skulle bli nertrampad. It ain't easy being kort sometimes. Ja, det var rätt jobbigt men jag hann med det jag skulle, så nu känns det bra. Det var massa folk jag kände igen också och Alex som jag iofs visste att han skulle in till stan men vad är oddsen att man springer på varandra? Iofs sprang ju Malin och Nina på Linn så I guess, Stockholm är litet, mycket litet!

Nu har precis gjort rent min necessär med smink, tömt den på smink jag inte använder, gjort rent den och alla borstar. Slängde även lite gammalt eftersom jag köpte nytt idag så nu är den, och jag redo för NYÅR! :-)



Nejmen, gissa vad de sänder på TV400 idag då??Paradise hotel! I'm bänkad, tills Mika kommer på middag iaf haha

Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0