Förkylt

Hej alla.
Hoppas att ni mår bra för det gör inte jag. Jag är så förkyld och har ingen röst överhuvudtaget... Och så är jag lite ledsen äver att allt är slut och att jag vet att det är ett år kvar. Ett helt jävla år! Pratade med Bella om att åka och jobba på Flasterbo Horse Show i sommar men det kommer ju inte att vara samma sak. Vi var ute lite igår också :-) Eller ute och ute, vi tog en öl/cider på hotellet. Hade en jätte snäll taxichaufför som körde hem, skönt det eftersom jag tycker det är lite läskigt att åka taxi själv. Jag tänkte skriva allt om min helg i ett inlägg lite senare, var beredde på att det kommer bli riktigt långt.. Nu ska jag försöka göra nåt åt min förkylning, tips?

Puss
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0