Feel good musik

No stress! Den går het här hemma nu i brist på annat fast jag måste iofs erkänna att jag tycker den är skööön! Jag håller på och gör mig iordning för att dra iväg snart, ska möta Angie runt halv och sen iväg till Limpan (- för god för att motstå haha internt det där men oj så kul, good jobb Nina!).

Jag tänkte på en sak, feel good musik. Jag har typ inget sånt och inte vet jag vad jag ska söka på när jag ska fixa det heller, det är ju inte direkt en kategori som kallas "feel good" och att alla såna låtar finns där, men ni vet väl vad jag menar? Eftersom jag inte hittar sånt så brukar jag mest lyssna på vissa låtar periodvis. Om jag känner mig glad och hoppig, ja då blir det sån musik, och sen förknippar jag den med de stunderna och sådär. Men ibland lyssnar jag på olika sorter och tänker på samma person så då blir det jobbigt sen när jag inte ska tänka på den personen eller så.. jag vet, jag babblar och nej jag har inte druckit. Det är bara min lilla hjärna som är igång. Det jag vill komma fram till är iaf att jag behöver ny musik så om ni har förslag är det mycket välkommet för just nu blir det fel och alla kärlekslåtar, wazzup med det? Me don't like adesso!


Limpan - för god för att motstå
Btw så förknippas den där kvällen hos Mr. J med Madonna såklart haha


Have fun babes
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0