...

Åh va arg jag blir, usch. Eller ledsen? För en kompis skull. Går inte in på vad eller vem men åh jag blir så irriterad. Inte på henne ofc, utan på killen, jävla idiot. Och grejen är att jag varit med om exakt samma sak, suck. Men det var längesen så känn dig inte träffad och allt är glömt och förlåtet, iaf för nu. "Jag tror jag börjar bli kär i min flickvän men..". Nej usch, jag tycker synd om henne, jag ska säga det till henne också. Iofs förstår hon när hon läser det här men ändå. ♥

Val 

Kommentarer
Postat av: N

åååh.. jag börjar gråta! <3<3<3<3<3<3<3<3

love ya!

2008-12-31 @ 12:23:28
Postat av: valentina

<3<3<3<3

2008-12-31 @ 13:30:42
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0