En måndagskväll

Tja snyggingar.
Vet ni vad jag har gjort? Jag har lyckats ta mig igenom hela filosofin, nu tänkte jag bara läsa igenom det snabbt en gång till i sängen för att vara överambitiös. Jag måste få bra på det här för jag vill verkligen inte ha ett G i slut betyg..

Helt plötsligt har jag fått världens shoppingbegär. Det är så mycket saker som jag är sugen på att köpa men som man inte riktigt kan önska sig i julklapp. För jag vet vad jag vill ha men jag har liksom inte hittat det om ni fattar.. Jag ser bilder framför mig på hur det ser ut och det skulle säkert bli fel fel fel om någon skulle försöka köpa något liknande till mig i julklapp. Jag får helt enkelt vänta tills efter jul då jag både kommer ha tid och förhoppningsvis pengar.

En annan sak som jag har varit sugen på ett tag är att spela The Sims. Jag vet, det är lite töntigt men jag älskade det när jag var liten. Man körde rosebud först och sen byggde man världens hus. Man tröttnade såklart efter ett tag men så småningom kommer det där suget tillbaka, precis som det har gjort nu. Grejen är att jag pallar inte installera allt igen, det är ju typ 8 skivor som tar tusen år. För man måste ju installera alla expansionpack också, annars är det inte kul!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen tror jag. Blev inte allt för inspirerad av Simone de Beauvoirs feministiska filosofi (även om den inte var extrem) så jag tänker fortsätta att dusch och raka mig under armarna.

Over and out
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0