En drink i solen? ja tack!

Iiiiih, det är kallt! Vet inte hur jag ska stå ut till sommaren med denna kyla. Anna den lyckosen åker ju till Vietnam på julafton (och dissar vårt grymma nyår) och får njuta av solen. Synd att Alex glömde packa ner mig i väskan till Egypten, det hade varit nice. Tänk att sitta med en drink i solen nu, det skulle jag inte säga nej till.. Mami känner nån som har ett hotell i Thailand så vi funderade lite på att kanske åka dit över jul men vi tycker det är lite läskigt att flyga väldigt länge så vi bangade det för nu. Men vafan, Anna packar du ner mig? :-)

puss puss
Val

Kommentarer
Postat av: ansgarr

haha jag kan ju försöka val my dear! men något säger mig att jag har försökt med det till varje resa och än så länge har det ju tyvärr inte lyckats ;) but i'll do my best!

2008-12-22 @ 13:56:39
Postat av: valentina

hihi aa du måste försöka eftersom greken glömde mig

2008-12-22 @ 16:16:08
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0