En bra måndag!

Hey babes! Jag borde egentligen sitta och plugga filosofi nu men jag var bara tvungen att skriva lite. Malin har ju berättat om vår dag i skolan och jag måste bara säga tack till Nina, Malin och Angie som fick mig att fatta lite i naturkunskapen så jag gick dit och faktiskt skrev provet och försökte lite. Tack flickor!
Efter provet åkte jag och Nina till stan och kollade runt liiite sen åkte vi hem till mig och åt lussebullar, drack te och fixade lite hihi.. :-)
Nu är jag ensam så jag ska passa på att plugga lite innan mami kommer hem för sen vet jag hur det blir, vi börjar babbla, TV program att titta på och massa annat så vi hörs sen!
Pussar!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0