Det stressar att vara stressig

Vi slutar tidigt på fredagar så efter skolan gick jag och Malin ett bankärende, vuxenpoäng till oss! Sen åkte vi hem. När jag kom till tvärbanan hamnade jag längst bak så vid Mårtensdal hade jag tagit mig längst fram i vagnen för att gå av och byta till vagnen framför, ni vet sådär som man gör i tuben? Jag stressar alltid när jag ska någonstans oavsett om jag behöver eller inte.. Iaf gick jag av och sprang fram till dörren längst bak i första vagnen, tryckte på knappen men inget hände.. Så helt plötsligt åker den jä**a banan ifrån mig när jag står där och trycker som bäst på knappen. Great! Stod där, 3 stationer från oss och 8 min tills nästa skulle komma.. så jag bestämde mig för att gå den sista biten hem. På vägen möttes jag också av flera dåliga raggningsförsök (what's up with that?)..

Nu har jag absolut inget att göra på några timmar och det är så skönt. Senare ikväll ska vi som sagt iväg till Linn för att drinka och mysa och sen får vi se hur/var kvällen slutar. It will be fun!

Puss och kram
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0