Det blir riktigt italienskt

Aaaah, happy!!
Igår var jag lite ledsen över att jag är fast här i kalla Sverige med allt plugg. Jag längtar tillbaka till Italien så himla mycket, vädret, människorna, maten och allt. Och så idag stod jag inne i badrummet när mami kom hem. Jag tyckte jag hörde Eros röst också men han bor ju i Italien. Jag sprang ur badrummet och så var det han. Så nu är han och familjen här i Stockholm och på söndag kommer de hem till oss och så blir det riktigt italienskt, vilket betyder mängder med italiensk mat, massa folk och såklart il calcio(fotboll)!! Han pratade även om att kanske köpa en restaurang här i Sverige, åh, hoppas! Har saknat dem så mycket.. längtar till på söndag!


Aina (dottern) och jag i somras

Bacio
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0