Dagen och kvällen

Jag och Linn var riktigt sega imorse och kom inte upp ur sängen förräns kl 14... Haha, vi lyckades få i oss lite frukost och degade i soffan ett tag. Sedan åkte Linn hem och jag tog bilen ut till stallet och mockade lite snabbt åt skruttputt för att sedan åka iväg igen och plocka upp Frida i Farsta. Vi åkte vidare hem till Bella där hon och Linda hade lagat en delicious middag. Vi som hade förväntat oss att laga nåt enkelt som typ Tacos så att komma till ett dukat bord var inte helt fel. När vi hade ätit spelade vi Pictionary och åt efterrätt. Jag och Frida var på lag och vi sög, haha. Hur fan ritar man någon som klantar sig? Så vi förlorade ganska hårt..
Vi bestämde oss för att gå och köpa massa godis eftersom dom fixat middag och allt. Så jag och Frida tog en promenix till affären och laddade upp med chips, dipp och godis. När vi kom upp igen svullade vi massor samtidigt som vi kollade på Twilight och precis som resten av alla som sett filmen är jag helt kär. Jag vill också ha en vampyr... En som Edward! Nu måste jag köpa böckerna för det är så spännande. Åh, varför händer aldrig sånt i verkliga livet..? Alla killar man träffar är ju drägg nuförtiden, haha.

Nej nu ska jag försöka städa mitt rum och bädda min säng, det ser förjävligt ut!
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0