Dagen idag


Alltså hjälp...

Dagen idag har varit rätt så chill. Jag mötte Frida vid 13 och vi åt sushi på sushistället här bredvid. När vi hade ätit klart åkte vi in till t-centralen för lite julklappsshopping. Nu har jag bara en kvar, skönt. Så vi gick runt där ett tag och skrattade åt gamla minnen... Sedan satte vi oss på ett café och drack varmchoklad med grädde. Tror vi satt där i typ 2 timmar totalt och i slutet kom även Nina och satt och pratade med oss. Halv sex mötte jag och Nina upp Erik och Frida åkte hem. Vi gick till Panini för att äta lite innan bion. Vi såg Yes man som var riktigt rolig även om jag sov den första halvtimmen. Jag vaknade lagom till själva storyn började, haha. Och efter det åkte jag hem och nu sitter jag här, hur trött som helst. Ska nog gå och lägga mig i sängen strax och sätta på en bra film. Lär väl somna efter 5 minuter men det är smällar man får ta efter en kväll som igår :-)

Ni får sova så gott iaf, det ska jag göra!
God natt
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0