Ciaooo!!

Ciaooo!! Nu har jag landat i mitt rum efter en trevlig kväll igår och mysig dag idag. Igår var som sagt jag och Angelie bjudna till Veronica för att fira att även hon blivit stor flicka på 18 år. Vi kom dit, åt middag, minglade runt lite och dansade en del, mycket trevligt. Så kul att hon äntligen blev 18 också, jag skulle aldrig klara av att fylla år så sent, tack och lov är jag ett vårbarn :-)
Jag har inte så mycket bilder från igår då flera systemkameror fanns på plats och jag tröttnat på min som börjat sega..


Först kom vi inte in då musiken redan var på högsta volym när vi kom och det var låst..


Jag hade kul med en pelare


Underbara Karin och söta Camilla


Vi 4.. och födelsedagsbarnet har krona såklart!


Ikväll var Eros + familj och Angelie här. Egentligen skulle Eros lagat mat men istället gick de och köpte pizza och jag och A köpte mat från greken. För att göra en lång historia kort så förklarar vi det med ett ord: Italientid..


Aina och Marcello


Mitt och Angies barn Marreliiitooo (eller var det Eros och Luisas?)

Nu ska jag nog hoppa i säng, upp tidigt imorn för prov och just det, prov...
Baci
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0