bara några få timmar till julafton

Hello, vi har fullt upp här. Vi har lyckats göra massa julmat och självklart ätit massor också, härligt! Jag brjar faktiskt få lite julkänslor nu så det är mys. Fikan idag var mycket trevlig. Vi satt länge med te och annat och pratade om allt och inget, skvallrade och planerade lite grejer. Åh, jag älskar att ha jullov men det är lite jobbigt när vi inte ses varje dag faktiskt, det måste jag erkänna, det är ju för de här tjejerna och mr J. som man orkar skolan! Vi ska ut på torsdag så då ses vi igen så jag klarar mig nog tills dess hihi.
När jag kom hem upptäckte jag oidentifierade julklappar under granen så nu r jag riktig nyfiken, åh, längtar till imorn. Vi ska ut till adelsö till min gudmor och den släkten så firar vi på engelskt vis med kalkon och grejer, riktigt trevligt! Dock kommer jag antagligen inte ha tillgång till någon dator så vi hörs på torsdag.

Nu kom mami på att vi har världens godaste choklad hemma så jag ska springa och hämta den hihi.
GOD JUL, BUON NATALE, MERRY CHRISTMAS, FELIZ NAVIDAD!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0