Annandag jul

God morgon? Jag har precis ätit frukost och snart ska vi kolla på film, det blir nåt okomplicerat så man kan halvsova, me like!
Julafton var supermysig och jag fick massa fint av tomten, bäst var nog flygbiljetterna till Rimini i sommar så nu längtar jag grymt mycket, craaazy! Vi firar som sagt jul med min gudmor och hennes släkt på Adelsö då vi inte umgås mycket med vår egen. Det är trejde året i rad och vi åt kalkon, klyftpotatis och allt som de äter, ganska skönt med ett break från all julmat för vi har så det räcker och blir över hihi..

Vi kom hem från Adelsö igår och när vi kom hem var det bara att ta en powernap, göra sig iordning och vända för att ta vara på kvällen. Vi skulle såklart ut och röja precis som alla andra. Vi började kvällen hos Malin med galenskap och drinks och sen drog vi ut och träffade massa trevligt folk och sådär. Mycket trevligt.

Dags för film!
Puss puss
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0