4e advent

Hey babes! Det blev som sagt utgång igår för mig och Malin. Vi startade kvällen hos henne med drinks och sen drog vi ut. Vi delade på oss redan på Fellows och hon har ju berättat om sin kväll. Jag stannade som sagt kvar med Stephi och killarna. Sasha fyllde år så vi firade honom. Tyvärr stängde stället redan runt ett så runt halv två (efter att ha väntat på jackor i typ 20 min) så drog vi till Vanilla. Jag tappade bort tjejerna och gick med killarna och stod i kön ett tag. När Stephi och hennes syrra kom hade vi inte gått in än och klockan var runt halv två. De drog in vad jag vet men jag var rätt trött och drog därför med två av killarna som skulle hem. Fick sällskap nästan hela vägen hem sen också så det var mysigt.
Har bara två bilder från när vi va hos Malin och inga bilder ute för jag glömde helt bort att jag hade kameran med mig men jag lägger upp de två senare.
Hinner inte skriva mer nu för min favoritkusin är här och jag ska va lite social hihi.

Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0