31 december

Hej hopp gummisnopp.
Jag kom precis hem från stallet så nu fryser mina små tår... Just nu vill jag bara lägga mig under en filt och läsa När jag hör din röst. Men inte har jag tid med sånt. Jag måste städa mitt rum lite, dammsuga lägenheten, duscha och allt vad det innebär (jag menar inget porrigt!), fixa naglar etc, äta lunch. Och allt det helst innan kl 16 då Val kommer hit för att hjälpa mig förbereda allt. TACK du är bäst älskling!
Så nu har jag inte tid att sitta här och häcka längre. Vi hörs sen. Om jag och Val har tid vill säga, vi har lite heta bilder från igår som bara måste upp i bloggen. Om vi mot all förmodan inte skulle höras så får jag önska er ett gott nytt år och en grym kväll!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0