10 december

Irriterande, det har tydligen varit en stor en stor brand vid Mariatorgets tunnelbana så röda linjen is not working. Kuuul det var att gå i spöregnet istället. Hoppas att den börjar fungera snart igen bara!

För övrigt så drunknar jag i plugg... Inte heller så kul! Men för varje dag som går är vi ett steg närmare lovet och nu är det bara drygt en vecka kvar! Så här sitter jag och frossar i lyxig choklad för att överleva kvällen. Nu är det psykologi som gäller vilket jag tycker är både roligt och intressant så det är för en gångs skull rätt kul att plugga. Nobelmiddagen är på i bakgrunden och vad gullig han var som hade skrivit sitt tal på svenska och tackade för skogen, haha.

Dags för mig att återgå till stress och kriser! Hoppas ni har haft en grym dag och inte alltför mycket skola/jobb. Sov gott!
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0