Vad händer?

Vad händer? Igår tickade tiden iväg snabbt som bara den och idag känns det som alla klockor i världen har stannat. Antar väl att det blir så när man har tråkigt. Nu är det iofs The Hills på MTV, har inte sett det på ett tag men det är kul så då har man nåt att fördriva tiden med ett tag. Haha jag blir så lätt uttråkad, helt sjukt, så det är tur att TVn finns, känns som jag kollar lite för mycket på TV ibland bara, eller följer för många serier iaf.. i brist på annat..

Morgondagen blir nog roligare, vet bara inte om jag orkar ut, var uppbokad hela förra helgen och jag ska upp tidigt på lördag och vara en duktig flicka och jobba några timmar. Det blir väl kanske en mysig hemmakväll, passar ganska bra när man känner sig lite halvsjuk och allmänt seg faktiskt. Vad ska ni göra i helgen?

Val

Kommentarer
Postat av: Jen

the hills e sååå bra :)

2008-10-16 @ 18:01:47
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ett år som au pair sen tre år då jag går fashion marketing utbildning i milano :) efter det får man se

2008-10-16 @ 18:06:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0