See you at Stureplan?

Yo! Vad händer?
Jag kom hem från gymmet för en stund sedan, där vi som tidigare nämnts var riktigt duktiga! Malin får iofs stå själv för fanta och snickers, jag åt faktiskt body check och drack en massa vatten haha :)
Nu har jag duschat och ska strax bättra på sminket och klä på mig, but what to wear? what to wear?

Jag har iaf kommit på en jättebra idé!
Cristiano Ronaldo, the heting, som spelar i Portugals fotbolls landslag (som jag hoppas alla vet!) är ju i Sthlm för landskamp mot Sverige. I Sveriges landslag har vi en annan heting, nämligen Zlatan Ibrahimovic, sen finns det ju några fler hetingar där men han är grejen. Matchen äger rum på Råsunda imorn i början av kvällen och oavsett resultat borde  väl killarna fortsätta ut efteråt för att antingen fira eller dränka sina sorger. Eller? Och vart går alla kändisar? jo, på alla ställen runt Stureplan och eftersom vi kommer befinna oss där imorn tycker jag vi ska spana lite extra och kanske få oss en glimt. Skulle vara sjukt kul!
Hoppas, hopppas, hoppas! :)

Nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med mitt liv på annat sätt än genom drömmar
Puss!
Val

stureplan
Please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0