Porrstjärna kanske?

Någon mer än jag som sovit bort halva dagen? Illa.. Nu är ju helgen snart slut och jag har massor att göra, men hey man lever bara en gång, kan inte styra sitt liv efter en massa måsten hela tiden.  Tror iofs att jag, föken jag-pluggar-inte-på-helger ska försöka plugga lite idag.. haha komiskt.....eller?

Typ det enda jag kan tänka på är vad jag ska klä ut mig till på Camilla och Jannikes maskerad. Jag kom bara på en massa sjuka saker igår typ som penis, porrstjärna, Pamela Anderson and so on.. Och tror ni inte att jag fick ett sms av Malin idag då där hon har funderat på samma saker.. haha sjukt! Jag tror iaf att jag ska välja något lite mer orginellt fast jag vet inte vad. Någon som har något bra och kul förslag? Think outside the box..

Om man kanske skulle ta och ta tag i pluggandet nu, snart börjar ju OTH och Gossip Girl. Kanske ska se reprisen av Make me a supermodel också för jag missar alltid det på onsdagar pga dansen och jag älskar ju såna program. Några fler bra program som kan användas som ursäkter för att slippa plugga?

Försök ta vara på den sista lediga dagen innan en stressig vecka
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0