Släpp loss

Vet ni en sak? Jag fick plötsligt massa energi och jag vet preciiiis vad jag vill göra av den! Daaaansaaaaa! Och då menar jag inte koreografi även om jag älskar det. Jag vill gå ut på nåt nice ställe med grym DJ som spelar bästa musiken och bara släppa loss! Tro inte att jag menar att jag vill gå ut och supa ner mig för det behövs inte för att släppa loss när man är med mina girls haha men seriöst, jag vill, jag vill, jag vill! Kan inte imorn, eller borde inte imorn men lätt på lördag! Funderar på att ringa nån och dra ut och va ute hela kvällen och natten, fatta vad nice! Aja, tar tag i det där imorn, hoppas!
Jag känner att jag behöver det för det var fööör längesen, det var inte längesen jag var ute men längesen jag hade den där känslan. Shit va underbart det skulle va!

Natti natti
Val



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0