Strax iväg

Vet ni en sak? Jag skulle suttit i bilen och lyssnat på bra musik, ätit och halvsovit nu. Vi skulle vara påväg till Skåne för att hälsa på några vänner men vi fick aldrig tag i dem och sen tänkte vi att vi skulle åka till huset istället, där vi alltid tillbringar någon vecka på sommaren. I somras var ju jag i Italien en månad och hann aldrig åka till huset så då tänkte vi att vi skulle dit nu i några dagar. 
Det skulle bli snöstorm idag i större delen av vårt Sverige så vi struntade i att åka. Lite synd för det hade varit mysigt men jag har ju Angie kvar här så vi hittar nog på nåt. Tror det blir utgång imorn iaf :-)

Nu ska jag strax iväg till Forum för att kolla in lite nya butiker och sådär, kanske kommer hem med något kul, vem vet.. 

Later!
Val
 

Kommentarer
Postat av: Ale

:O ! ok glöm bort mig.. det är lika bra! =´( du har ju angelie! :P

2008-10-31 @ 01:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0