Måndag

Vet ni en sak? En kompis till mig åkte till London igår för att vara där i tre veckor och jobba. Det är en kurs de läser i skolan och jag kan inte förklara hur mycket jag skulle vilja läsa den kursen. Fatta vad kul det skulle vara, sjukt nice i London och såklart skulle det vara ett stort plus att ha med när man söker jobb sen, man skulle nog lära sig rätt mycket.
Jag vill också! men nej, istället är jag fast på torra norra men massa sista minuten grejer att göra, not fair.
Åh, jag gissar att hon just nu sitter på jobbet med starbucks kaffe i handen. Jag vill, jag vill, jag vill! Aja, hon lovade iaf att köpa med sin en starbucks termos till mig, mycket snällt. Men vi får se, kanske åker vi då i början av november som jag skrev om förut men det är inte helt säkert ännu så det är bara att fortsätta hoppas.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och försöka bli frisk till imorn till provet och allt. Just nu mår jag verkligen inte bra. Någon som har tips på hur man blir av med illamående?

Val


Kommentarer
Postat av: Jenny

verkar ha missat din kommentar, Sorry :) Nej att sova bort dagarna är inte alls kul, försvinner så mkt o man bli så seg. Men då man jobbat vaken natt måste man tyvörr sova :/ Ha en bra dag/kväll ! :)

2008-10-20 @ 15:06:12
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0