Dags att gå och sova?

Sådär ja! Då var man hemma igen. Har haft en trevlig kväll fylld med god mat, (inte lika gott) vin, skratt, onyttigheter och uppvisning av senaste shoppingen (har märkt att jag köpt fler kjolar på två veckor än i hela mitt liv.. typ.) Och inte att glömma så drack vi misslyckad latte. Jag tror att vår kaffemaskin som vi gjorde latte i i torsdags är lite smårasistisk. Jag har nämligen aldrig lyckats med den när jag försökt själv men när mami gör det eller jag frågar henne om hjälp ja då går det minsann! Tydligen var det för lite vatten i och det sa den till henne men inte till mig.. måste vara italienarblodet ..Och eftersom jag är halvitaliensk så vet jag ju hur man gör kaffe för det är ju typ kaffets hemland så det är ju maskinen det är fel på(!) Så det betyder ju att det måste vara kaffemaskinen som är rasistisk. Och tydligen bara mot italienare för mami är ju t.o.m halvnorsk och grejer men det är tydligen ok? Där har ni mina tankar en fredagskväll. Härligt! Varför gick vi inte ut?

Oj, nejmen kolla, nu ringer Mal. Va? Ut? Nu? Jaha och vad var det för fel när jag ville ut? Jävla svikare, du ska allt få gottgöra mig mohahahaha! ;-)

Nighty!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0