Boys, boys, boys

Ojojoj, Malin är på hugget idag!
I vanliga fall brukar det ju bli jag som står för morgoninläggen men nu blev det Malin. Det tackar vi för, jag kör vardagar och du helger, deal? ;)

Jag orkade inte iväg till gymmet idag, istället sov jag bort halva dagen. Vaknade för typ 1,5 h sedan. Iofs kom jag inte i säng förrän halv två heller så det var ju inte såå farligt haha men det var verkligen skönt att sova. Jag hade några riktigt bra drömmar också, en av dem inkluderade Cristiano Ronaldo, my love.

Just nu sitter jag och halvkollar på ett gammalt avsnitt av "A shot at love with Tila Tequila". Det är ganska kul för hon är så sjuk och utmaningarna också. Och killen hon valde är ju inte helt fel han heller haha.

Mycket killsnack nu märker jag, men det är väl som Malin säger: det ligger kärlek i luften.

Con amore
Val


Jude Law är en av mina favoriter


Jude Law och Sienna Miller i "Alfie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0