7/10

Nu är man återigen parkerad här i soffan med mysdressen på, en kopp te och nåt att tugga på. Det är livet och strax är det Vänner på 5an och sen sätter det igång, UB och DH, goodie kanal 5! ;)

Man kanske borde ta sig en dusch också och tvätta håret och bli lite fin? .......eller?
Vi får se hur det blir med den saken.. Jag ska iaf kolla på TV ikväll och det vet jag att Malin också kommer göra hihi för vi är lika coola båda två!

Och när jag satt här och kollade på nyheterna, vilket jag försöker göra varje dag för att verka lite intelligent och uppdaterad så såg jag att det idag är ett år sedan Riccardo Campogiani blev misshandlad till döds. Det är så sorgligt och jag tycker så synd om hans familj. Och så visar det sig att min mami vet vem hans pappa är och vi träffade några andra släktingar til honom när vi var i Rimini nu i somras. Sorgligt är det och jag tycker vi sänder dem en tanke.

Nu blev det lite sorgligt här men det är ju så det är ibland men man måste också komma ihåg att blicka framåt fast det känns jobbigt, kom ihåg det <3

Take care
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0