Nighty!

Nu är vi hemma. Mätta och glada, vi åt smördegsinbakad oxfilé med grönsaker och potatisgratäng, till det drack vi riktigt gott rött vin och till efterrätt åt vi hemmagjord vaniljglass (var bara tvungen att göra er lite sugna hihi). Vi hade en urgullig servitör också, han bröt på franska (?) lät inte riktigt så men han kallade mig mademoiselle hela tiden och mami för madame och så duktig är t.o.m jag att jag fattar att det är franska haha. Showen efteråt var rolig också så vi har haft en lyckad kväll :)
Vi lämnade bilen hemma och tog oss istället dit kommunalt. När vi sedan var påväg till bussen för att åka hem så kom det två vita limousiner som stannade utanför Café opera. Jag måste erkänna att mitt hjärta stannade till lite ett tag. Det kunde ju lixom ha varit Zlatan och hans gäng eller Cristiano och hans gäng som klev ut! Men icke, istället var det några små pojkar med backslick. Besvikelse kallas det. Besvikelse.

Imorn tror jag att jag tänker vara lite duktig och orka mig iväg till gymmet med mami, skulle vara rätt skönt. Kanske hittar vi nåt mysigt ställe att äta lunch på också? And guess what!  Jag lyckades komma ihåg att ta med mig psykoloogi böckerna hem så på söndag ska jag plugga, åh va duktig jag ska vara. Nu när jag har skrivit det så blir det ju lite pinsamt om jag inte gör det... not good.

Nu ska jag värma mig med min kopp te som står och väntar på mig. Sedan ska jag hoppa i säng, min stora sköna säng. Love.
Buona notte!
Val



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0