Kvällens

Nu är jag hemma från dansen, har duschat och sitter här med start och yoghurt som recover eller brist på annat att tugga på..?

Dansen var iaf jättekul, Kevin var tillbaka så vi höll på med koreografin och byggde på. Förra veckan var han sjuk så vi hade vikarie, vi uppfattade aldrig hans namn men vi misstänkte att han var släkt med Kevin. De hade lite olika stil men det var kul att prova hans koreografi också och även han var ju sjukt duktig. Och ett extra + var hans snygga brorsa (som sedan visade sig vara David Tainton) som kom dit och kollde på ett tag.
Och så idag iaf så frågar Kevin oss vad vi gjorde förra gången. Ingen hinner svara förrän en tjej lite hysteriskt uttrycker vad hon och tyckte.
Tjejen: Jag tyckte det var jättedåligt, asså verkligen, Det var jättedåligt. Vi fick lixom en hel dans som vi skulle göra och han typ kom på den under lektionen. Asså det var asdåligt.
Kevin: Ok.
             Det var min morbror.

Illa där tjejen. Illa.
Hahaha jag och Malin vek oss av skratt och ännu värre när hon typ skull be om ursäkt. Stackarn........eller?

Over and Out
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0