Nails and make up

Jag har precis fixat mina naglar. Nagelbandsfixare, nagelstärkare, underlack, nagellack, ett till lager nagellack och snabbtorkande lack. Jag hoppade ändå över färgfixeringen. Det märks inte va? Haha, jag har hållt på med mina naglar sen jag var liten men de går av rätt lätt eftersom jag inte dricker mjölk så egentligen är det nog onödigt men det är kul! Och för en månad sen på Camillas och Julias födelsedagsfest när vi hade druckit massa bål, ja då lärde jag mig att inte måla utanför, mycket bra. Så nu slipper jag efterarbete och sitter här med mina perfekta lila naglar haha :-)
Tror att det är mycket smart att sitta och knappa på tangenterna också när naglarna inte ens hunnit torka...

När vi ändå håller på med modeblogg fasoner tänkte jag visa en bild från Jennifer Lopez video All I have där hon har grymt snyggt smink. I will keep that in mind när jag trixar inför ikväll. Älskar verkligen sånt där!


LL Cool J & Jennifer Lopez - All I have

Nu ska jag låta naglarna torka ordentlig så de håller sig perfekta till ikväll hihi
Puss
Val


Kommentarer
Postat av: Ale

faaan vad jag är glad att vara kille =) du har liksom redan börjat fixa dig inför kvällen :D



hoppas du har roligt ikväll synd att jag inte kan denna helg :/ hade varit roligt att spendera lite tid mer er, det var länge sen :(

2008-10-31 @ 15:59:21
Postat av: valentina

haha jaja ;)

aa men det är lugnt din svikare, vi tar det en annan helg istället!

2008-10-31 @ 17:26:00
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

:O! vi ska inte prata om svikare nu!!!! du kom inte på min födelsedag och du kom inte på festen jag gjorde heller! såååå svikare kan du nog hålla dig för dig själv o hälsa angelie det me!!!

2008-10-31 @ 17:52:36
Postat av: valentina

haha visste att du skulle säga så, och du visste att jag inte skulle komma den 25e, sa det för längesen men du kanske är för gammal för att komma ihåg hihi

men du måste va snäll mot mig för jag ska hjälpa dig :D

2008-10-31 @ 18:22:14
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

hahaha, utpressning! men du vet att jag är snäll mot =) ha det roligt ikväll pusspuss

2008-10-31 @ 18:49:13
Postat av: valentina

hihi aa :) du med

2008-10-31 @ 20:54:43
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0