The perfect shoes

Igår blev jag lite kär. I ett par skor, pumps. De var helt perfekta, svarta, glansiga, hög klack och lite platå i fram så man kan dansa runt hela natten och slipper få outhärdligt ont i fötterna. Pefekt! Bara en sak som var fel, minsta storleken som fanns var 37 och jag har 36.. Jag bestämde mig för att prova 37 men de var hur stora som helst, vet inte ens om 36 skulle vara tillräckligt små. Iaf så bad jag tjejen i butiken kolla om de fanns i någon annan av deras butiker i min storlek men det gjorde de inte, helt slut överallt... Det suger att ha små fötter ibland.

Val


Kommentarer
Postat av: Ale

Nee, stackarn men leta på internet vetja =) går säkert att beställa hem ^^ ännu smidigare och så slipper du bli kär i andra skor när du ändå letar efter dem där! ni tjejer är ju rätt knasiga :P haha

2008-10-31 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0