Vuxenpoäng

Jag är fan stolt över mig själv! Jag kom hem från skolan och chillade lite. Sen var jag ute med Dennis i 40 min och när jag kom hem vände jag direkt och gick och handlade. Jag kom hem igen och gav Dennis mat sen började jag laga mat till hela familjen trots att jag är ensam hemma. Jag gjorde ris med kyckling och currysås (nej, inte sån blanda-i-vatten-påse utan egen :D) samtidigt som jag lyssnade på The Voice. Medans maten kokade m.m. tömde jag diskmaskinen och fyllde den igen med allt jag hade använt.
Nu har jag precis ätit framför vänner med min älskling liggandes bredvid mig i soffan. Tror att jag ska fylla en tvättmaskin eftersom jag råkade spilla senap på mina vita kläder igår. Fan vad jag känner mig vuxen idag!

Pok
Mal


Hm, jag glömde visst grönsakerna... oups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0