Pizza och cola, that's how we like it

Idag fick jag sådär extrem sug efter pizza (trots att jag typ aldrig äter det i Sverige då jag är mycket bortskämd från Italien) så jag bestämde mig för att gå ner och köpa det och ge närmaste pizzerian här en chans. Efter mycket slit av lattedrickande och TV tittande bestämde jag mig för att orka mig ner, så det gjorde jag. Malins alla historier om pizzabagare fick mig att känna lite motvilja så jag ringde henne undertiden så fick hon följa med i luren. Det slutade med att hon också gick och köpte pizza så vi satt på varsin pizzaria och stöttade varandra hahaha..
Jag var extremt duktig på vägen hem och hade två pizzor, två sallader och en sås och min plånbok på ena armen och telen i den andra. Då tränade jag ju högerarmen och när jag sen fick gå ner igen för att köpa ny cola bar jag den i den andra så då tränade jag min vänstra arm. Jag tränade lixom innan så jag kände att det var min plikt att trycka i mig pizzan och cola!

Nu sitter jag iaf här och har lyckats få i mig halva, låter jättemesigt, jag vet, men det gick verkligen inte att få i mer. Jag som brukar äta så mycket.. Klenis

Proppmätt
Val


Kommentarer
Postat av: Natthakan

Ha en bra kväll! :)

2008-10-25 @ 19:46:25
URL: http://natthakan.webblogg.se/
Postat av: Malin

haha precis så ska det vara :D

2008-10-26 @ 12:22:52
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0