Måndag

Halloj! Nu är jag hemma, skolan var ok, jag och Angie redovisade vår bild och det gick riktigt bra! Sedan skulle några andra i klassen redovisa sina bilder, några bjöd på porr och andra på små 13-åriga flickor och ville få det till sexistiskt.. njaaae, där hängde jag inte med riktigt trots att jag inte söp bort mina hjärnceller i helgen..

Efter skolan gick Malin på sin secret date (jag vill inte avslöja mer så vill ni ha detaljer får ni fråga henne) och jag drog till gymmet. Jag var där i typ en timma och var riktigt dukig, jag höll iofs på att skippa "rump-tränar-maskinen" för en kille hade den heeeeela tiden. Till slut gick han och då kunde jag ta över, haha men vad är det med vissa? De är på samma maskin i 100000 år, är de typ rädda att de 1000 första inte hjälpte?....eller?

Nu är jag iaf hemma och nyduschad. Jag borde fixa till mina naglar också ser jag när fingrarna slår över tangenterna, måla på nytt nagellack och fila till dem. Jag borde iofs börja plugga till psykologiprovet som är på torsdag också men jag vet inte........ manikyr :-) eller plugg :-( ?

Later!
Val

Här kommer två bilder till från i lördags

Julia, Anna och Jannike


Mal&Val (och nej, vi är inte höga, vi tycker bara om att se störda ut :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0