God natt

Hahaha jag måste bara säga att Malin är rätt sjuk i huvudet och nedan har ni ju verkligen fått bevis. Jag menar, vem gör sånt? Jo....Malin! Det är iofs rätt skönt att experimentet är gjort för då slipper vi ju höra henne tjata om det. Jag antar iofs att jag imorn kommer få höra saker som "det var så cooolt" och "nu måste jag se till att det kommer upp på google så att alla som undrar får svar!!" Hahaha ja, vad säger man...?

Jag har varit tråkig ikväll och pluggat men jag har faktiskt lärt mig en hel del intressant så det är ju bra, förhoppningsvis hjälper det mig på provet på torsdag också! Just nu känner jag för att hoppa omrking lite eller typ lekbrottas med någon, skulle nog iofs loosa med tanke på min träningsvärk.... inte för att jag är svag eller så(!)

Imorn börjar vi sent så då får ni ett inlägg på morgonen, jag har en sen utekväll/ tidig morgon bild från i somras som jag ska visa er. Efter skolan ska jag vara duktig och plugga lite till och sen ska jag och Malin iväg och daaaansaaa. Jag längtar så mycket! Och ni vet ju vem vår söta lärare är hihi :-)

Nu säger jag god natt!
Sov sött
Val

Kommentarer
Postat av: Mal

Du ville också veta, erkäääänn :D

2008-10-14 @ 23:45:19
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0