I'm sorry

Inget funkar för mig just nu..
Jag har (sen i onsdags kväll) tänkt lägga in en låt här från youtube som vi brukar lyssna på på dansen när vi stretchar nacken. Jag älskar den låten och tänkte att ni skulle få lyssna på den men nej, den finns inte..
Sen kom jag på att jag skulle lägga in en låt som jag älskade när jag var liten och den hittade jag men koden man använder för att lägga in den här på bloggen fungerar inte..
Tredje grejen var att jag nu suttit och gjort en bildserie som jag skulle lägga upp men då var det fel filtyp så det gick inte heller..


Varför? Jag som skulle vara en duktig bloggare.. sorry..
Val

När vi ändå är inne på ämnet "dåliga raggningsförsök"..

Det började med att han bet mig i axeln, sen sa han "I'll eat you up because you're so sexy"
Efter det berättade han att han var gift.
Det var ett av de stördaste raggningsförsöken jag varit med om.

Inte för att jag är pryd eller sådär men seriöst, sånt där är inte charmigt, det är bara sliskigt.. Gör det med stil killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0