Yesterday night

God morgon! Nu har vi vaknat och nudlarna står på spisen haha.
Kvällen igår var riktigt kul. Det började med att Angelie kom hit och sen åkte vi hem till Mr. J för att föra. När vi kom dit var han, Malin och Victoria där, och hans söta katter som jag blev helt kär i. Efter ett tag kom Isabelle och joinade. Runt tio i tio skulle vi dra vidare och vi fick riktigt bråttom, jag, Angie och Mal sprang ner till tuben och de andra var fortfarande uppe i lägenheten. När tuben kom var de fortfarande inte där så jag sprang in genom dörrarna och kastade mig på golvet och skrek: aaaaaaaj! Min foooooot! Aaaaaaaaj! Tänkte vinna lite tid, jag lyckades övertyga alla att det var på riktig för helt plötsligt stod det tre personer runt om för att hjäpa mig upp och alla skrev: hjälp henne! Hjälp henne då!
Sjukt kul var det när jag satt där med benen utanför vagnen så att de andra skulle hinna men trots mitt duktiga skådespeleri så gjorde de inte det.. Slackers.

Vi tre drog iaf in till stan och mötte de andra i kön. Vi hade det trevligt där inne, dansade och drack drinkar. Jag och Angie träffade folk från vår förra skola, mycket trevligt och så träffade vi folk från Norra, mindre trevligt. Vicky nöp den ena killen i rumpan och vi hade väldigt roligt åt hans reaktion. Tills det att han gick fram och slog Mr. J i magen. Han sa att han inte kunde slå tjejen så han var tvungen att slå honom istället. Sjukt! Mr. J var något coolare och kastade sin drink på killen. Good job!Vi hade iaf vakterna på vår sida så de blev utkastade. HAHA!

Runt två drog som sagt jag och Angie till bussen för att åka till mig. Där träffade vi Zacke och Miriam som nog tyckte vi var rätt sjuka när vi satt och pratade på högsta volym och skrattade åt allt och ingenting. När vi kom hem drack vi te och sen slocknade vi direkt!


Nu sitter vi och äter lunch så jag lägger in bilder lite senare.
Puss
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

HAHA trodde inte det var seriöst när jag läste det första gången fick läsa det 2ggr o letade efter ordet skoja nånstans :P sjuk snubbe lite humör måste man ju iaf ha! haha

2008-10-31 @ 02:09:47
Postat av: valentina

Haha jag vet! :D

Och hans min och blicken när Vicky nöp honom i rumpan haha shit, vem som helst annan skulle ju bli glad! ;)

2008-10-31 @ 12:50:38
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

om det är hon på bilden du har lagt upp där uppe så.. jaaa verkligen :P haha fast tycker verkligen inte om det annars! så misstolka mig inte nu! skulle enbart vara för att det var hon :P

2008-10-31 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0