Sunshine

London feb. 2008
London februari 2008


God mooooorning sunshine! Dags att kliva upp! Ja, Malin, det är dig jag syftar på för något säger mig att du ligger och sussar i din säng....
God förmiddag eller nåt säger jag väl till resten av Sverige ;)

Åh, jag har haft så bra drömmar, och nej, inga sexiga drömmar som vår psykologilärare pratade om, inget värt att komma ihåg, inte inatt.. men jag drömde något annat som tillfredställde mina behov. Nämligen att 'Starbucks kom till Sverige, så jag satt där med min Latte och var allmänt lycklig :D Sen gick jag och skaffade den där tatueringen, den var skitsnygg! Haha den drömmen beror väl på att Malin ritade på min arm igår(som på alla andra tråkiga lektioner) men igår liknade det en tatuering, eller snarare påminde om en! Aja, just nu är väl det det närmsta jag kommer min tatuering för jag är skitskraj, tänk om jag tycker det gör så ont så jag bara pallar halva? hahahahaha

Nu är jag vaken iaf, sitter här, nyduschad (intressant va??????) i min rosa mysdress :) och så har jag maten på spisen.
Och anledningen till varför jag inte är i skolan och inte Malin heller är för att vi båda blev så sjuka att vi inte okrade med skolan imorse.... men sen blir vi båda mirakulöst friska så vi kommer dit till 12.30 för att göra vårt P100 med Angelie :) Det är så kul så det vill man inte missa! Det kommer bli grymt bra känner jag på mig! :D

Nu ser det t.o.m ut att börja bli lite trevligt väder, iaf utanför mitt fönster bakom alla byggarbetare som har en tendens att titta in här.. Jag förstår dem iofs för de har nog fått se både det ena och det andra när jag, Linn och Angie busade omkring här när mami var i Spanien så de hoppas väl på mer bus... stackarna..

Nej nu ska jag käka, have a nice day
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0