Jag mår bra men inte mina fötter...

Det blir aldrig som man tänkt sig antar jag? Slutade med utgång för min del iaf. Har inte varit taggad på det på hela veckan men när jag skulle åka hem igår fick jag ett sms av Malin som undrade om jag inte ville komma till Huset där dom var. Och det är ju ändå på vägen hem tänkte jag så varför inte? Jag var pigg. Sen till nästa problem, hur hittar man dit? Malin visste inte hur man gick, Linn & Nina som varit där kom inte ihåg, Valentina fick fram adressen men kunde inte förklara vägen och Chrille som också varit där hade sin mobil avstängd. Jag irrade runt hur länge som helst på tomma bakgator, blev jagad av 20 italienare och träffade en full man som sa att jag skulle hälsa till mamma. Sen kom jag på det! Sandra. Hon bor ju där så hon måste hitta? Jag ringde och som tur var svarade hon. Efter ett litet tag hittade jag äntligen dit och väl där var det rätt chill. Var väl inte det roligaste stället jag varit på och hälften såg inte ens ut att vara 16 år. Men sen blev Malin utslängd (haha) pga en rätt komisk sak. Lite pinsamt också. Sen åkte vi till donken i Slussen och när vi väntade på tuben hördes världens duns. Då är det en kille som har ramlat ihop och han var helt likblek och ingen fick kontakt med honom. En kille ringde efter ambulans men då kom det 2 poliser. De vände på killen och då bara satte han sig upp. Haha helt stört, vi trodde ju att han var död. Dom bar iaf iväg honom och sen kom tuben.

Så det blev en rolig kväll. Bion innan var helt sjuk. Började med att en kille typ flög över från ett hus till ett annat. Och sen var det en tjockis som gick runt och sa "pussy pussy pussy" hela tiden. Jag har väl sett bättre filmer men man skrattade iaf. Var mer än komedi än en action som Linn sa. Nu ska jag åka iväg och övningsköra lite med pappa så watch out om du är ute på vägarna ;-)

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0