Inga sura miner, vi slapp ju skolmaten!

Dagen blev inte så jobbigt som jag trodde. Psykologin var kul som vanligt och jag och Mal lärde oss lite nytt på italienskan trots att vi båda säkert såg ut lite som frågeteckan när hon pratade om grammatiken. Inte bara när hon pratade om grammatik på italienska utan även på svenska, det är ju kul.. att vår italienska lärare tvingas lära oss grammatik på svenska. Det visar ju en del på att läsa högt inte ger en kunskaper om satsdelar och sånt men det vet ju alla redan.........eller?? 
men hey, inga sura miner, vi slapp ju skolamaten!

Så efter svenska lektionen där vi läste högt (surprise, surprise!) drog vi till Nero och langade diss på ingefärsgrytan(?). Vi åt istället delicious ciabatta och hade det mysigt men vi kunde inte sitta kvar så länge för några andra kom och behövde bord. Trevliga som vi är gav vi upp vårt för deras skull! På vägen från bordet gjorde Angelie något mindre väluppfostrat. Hon stannade och pötligt ser vi hur hon står och passionerat kysser en man på 30+ ! Iaf var det vad jag och Linn såg, vi båda kollade förvånat på varandra och sedan mot Malin och Nina för att få en reaktion. Men där stod även Angelie och de kollade på oss som att vi var helt lost och båda började asgarva. Förstå vår situation?? Och så ryktas det ju att Angie redan en man(pojke?) på norra, den lilla ettan som hårdraggar. Men qué pasa lixom, gifta? Jag är ett stort fan av impulsgrejer men.. just det, lamkött, det var inget..

Hugs
Val

En fin vigsel här kanske?

Kommentarer
Postat av: limpiano

hahah passionerat... det där avr verkligen sjukt! :D

2008-10-09 @ 19:42:46
Postat av: annieee

haha va jag fattar nada

2008-10-10 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0