Äta anti-rynk kräm?

Äntligen hemma igen! Det var sjukt jobbigt i skolan idag och det var helt mitt fel. Jag mådde skit på filosofin, typ hela värlen snurrade så jag mådde illa så jag var tvungen att lägga ner huvudet på bordet. Jag har typ lågt blodtryck så jag är van men idag var det inte okej! Och som att inte det var nog? Jag har sån j**la träningsvärk i sidorna på rumpan och vi hade två lektioner på tredje våningen= 6st mördartrappor, gissa om det var jobbigt med min träningsvärk... Jag önskar nästan att han från igår på gymmet som typ va rädd för att få hängrumpa inte hade gått ifrån den där maskinen för då hade jag sluppit det. Aja, det är samma sak varje gång och jag glömmer bort det från gång till gång, totally mitt fel.

Nu borde jag gräva ner mig i psykologiboken och efter vad Malin berättat låter det ju riktigt spänande haha ;-)

Först måste jag berätta om en rolig grej jag hittade på msn startsidan idag
Det är nån som heter Knut som pratar om mat som ska ge en intensivare orgasm. Zink, magnesium, kalcium och Q10 (är väl det ämnet som är i anti-rynk krämer som de gör reklam för på TV?) skulle tydligen vara såna ämnen som främjar kärlekslivet. Ska man äta anti-rynk kräm då tänkte jag haha.. men nej, tydligen skulle man äta mat som innehöll de här ämnena. Det har vi ju hört förut fast om olika mat, typ fröna på jordgubbar och ananas. Sen skrev han något om att man skulle äta så naturlig kost som möjligt för att få ut det bästa och det skulle även vara skillnad på folk med olika blodgrupper .
"-De med blodgrupp A tänder på en god råkostsallad och ett glas rött vin, medan människor med blodgrupp 0 går igång på råbiff och öl eller vitt vin."

Själv gillar jag killar.. vilken blodgrupp räknas jag då till?
Haha nej men seriöst, om man hellre äter kött än en sallad och samtidigt föredrar vitt vin, vad är man då för typ? Eller som jag som halvitaliensk som hellre äter pasta? Och finns det inte ytterligare en blodgrupp?

Nej nu babblar jag, nu ropar psykologiböckerna på mig så jag ska vara en duktig flicka.
Val



Told ya so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0