Torra Norras schack


Hur vi spenderar våra raster....

Haha, jag antar att det bara är Torra Norra som har byggt ett stort schackspel mitt i trappuppgången? Man kan ju även joina bridge and chess club, vilket jag och Angie funderar på att göra. Not. Och sen står det på tv:n "if you don't have anyone to play with, call Lornby 070 *** ** **". Han är alltså ledaren eller vad man säger för bridge and chess club. Men för ett litet tag sedan hände något riktigt hemskt! De båda svarta tornen försvann och rekorn tog bort alla andra pjäser tills dom kom tillbaka. Vi kunde inte spela på en hel vecka :'( Hoho, ironi! Men nu är dom back on track igen för dig som undrade. Vi är riktigt flitiga schackspelare på våra raster, eh... Nja. Inte riktigt kanske. God natt!

Mal

Kommentarer
Postat av: annieee

haha schack är ju skitkul! ;) dock måste jag nog öva upp mina skillz så jag kan slå mr j snart!

2008-10-22 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0