Time for utgång!

Nu väntar jag på Angelie, undertiden har jag sminkat mig och försöker lista ut vad jag ska ha på mig. Jag tror jag ska vara sådär jätterolig och ha på mig svart (as usual), fast det blir nog något marinblått också, det är ju min favvofärg! Håret är kaoooos så bli inte rädda om ni ser mig haha.. Och sminket blir typ bara påmålat på det från dagen för jag pallar inte göra om det, frääääscht!
Nej vet ni, nu ska jag dricka up mitt vin och ta mig i kragen(?) och leta rätt på alla grejer som ska med till Camilla på förkröket. Nice, nice, tror iofs jag tar min stora väska för det blir så jobbigt att byta..
Och vilka skor ska jag ha? Och vilken jacka?
Ja, ni ser, allt är som vanligt..
Over and out with love!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0