Tatuering!

Nu har jag fastnat framför TVn ännu en gång, det är nämligen High School Musical på kanal 5 och jag vet hur mycket Malin älskar dem så jag måste kolla för att uppdatera minnet lite.. hihi den tredje har ju premiär nu i veckan så gissa vem som kommer släpa med mig på bio på fredag? hahaha

Det gick iaf snabbt att jobba idag och som tur var fick jag besök en timma innan jag skulle sluta. Sabina hade jobbat igår och kom dit för att hämta sina anteckningar hon glömt (läs: för att hon saknade mig så mycket! mohaha). Jag blev så glad att träffa henne och snäll som jag är babblade jag på som vanligt och höll kvar henne haha men det var så längesen vi sågs och förut bodde vi ju ihop höll jag på att skriva men nästan, iaf bara 20 m ifrån. Och vet ni vad hon hade gjort? En tatuering! Den var skitcool och gissa vart den sitter? På rumpan! Så coolt, höll nästan på att smygfota för att visa er men det var ju lite svårt haha.. Jag blev iaf ännu mer sugen på att göra en själv ! Time will tell..

Vi får se hur det blir med utgång ikväll, ska iaf till ett mysigt grekiskt ställe här i sjöstaden och äta en trevlig middag med några andra. Kanske tar med kameran, både jag och Malin har ju en dålig vana att fota mat haha
Löv
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0