See ya at Cinderella

Yo wazzup? Haha, nu sitter jag och väntar på Camilla. Allt är klat utom packningen. Borde kanske börja snart med tanke på att båten går kl 18. Fast det är ju inte så mycket man behöver ha med sig som tur är. Och så får vi hoppas att vi har vakterna på vår sida även ikväll eftersom vi inte har någon vårdnadshavare med oss eller vad det är man ska ha. Så får vi även hoppas alla "kändisar" som är med på Färjan jobbar, haha, då ska jag lätt ragga på bartendern! Eller inte, han verkar lite skum. Fast jag har ifs bara sett programmet en gång så jag kanske inte ska säga nåt. Men ni får förvänta er att se två heta blondiner tralla runt i nästa säsong, hoho.

Jag kanske borde gå och slänga ner det sista i min väska så allt är klart. Ni anar inte hur glad jag är över att det typ är vindstilla ute. Men oroa er inte, som jag sa till Valentina: det är ju tjejen som överlever Titanic så vi har oddsen på vår sida! Ha en underbar fredagskväll så hörs vi imorgon när jag är hemma igen.

Puss & kram
Mal


Kommentarer
Postat av: Ale

Lycka till hoppas du har det roligt ikväll =)

2008-10-31 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0