Ready set go! But what to wear?

Jaha, samma gamla visa.. Har jag nämnt att jag alltid har svårt att bestämma vad jag ska ha på mig? Jag vet inte vad det är riktigt, jag har säker större garderob än många andra, den är ju helt full, men jag har lixom ingen lust att ha på mig det jag har. Och hittar jag nåt jag vill ha, ja då är det antagligen i tvättmaskinen, inte ens i tvättkorgen så man kan ta det ändå, utan blött i tvättmaskinen! Jag blir galen! Så nu sitter jag här iaf.. Smink; check! Hår; check! Kläder; underkläder.. Vad f*n ska jag ta på mig? Jag hade en plan, men vart tror ni de kläderna är? Jo, i tvättmaskinen, surprise!

Det löser sig.. men jag blir så frustrerad, och det kan inte vara lätt att bo med mig vid dessa tillfällen haha. Stackars mami, tur att jag var snäll och köpte en present till henne i veckan iaf, då kanske hon förstår att det är mig det är nåt seriöst fel på och inte att jag är sur eller nåt, för det blir jag sällan på min söta mami.

Ha en trevlig lördagskväll och hoppas ni hittat kläder att ha på er ;)
Val


Jag är lixom halvklar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0