Psykologi

Jag är hemma från min secret date. Fast jag vill inte skriva några närmare detaljer här.. Så om du vill veta får du fråga så kanske jag berättar ;-)

Och till Val: Våra planer fungerade utmärkt, hihi got ya!

Nog om det, jag har faktiskt läst lite psykologi, tro det eller ej! Visste ni att sex problem kan vara undanträngd stuff i ditt omedvetna? Eller typ nåt sånt. Lite scary egentligen för man vet ju inte riktigt vad det beror på förräns man går till en psykolog och på nåt sätt lyckas få fram det.

Jag skulle nog vilja prova att gå till en psykolog och bara prata av mig. Undra vad som skulle hända.. Tänk att få reda på massa saker du egentligen inte visste om dig själv. Det skulle nog behövas! Jag kan bara tänka mig vad som gömmer sig i min lilla knäppa hjärna!

Nu känns det som att jag bara babblar på massa igen, haha. Men faktiskt, någong gång ska jag gå till en sån! Fast jag skulle vilja bli hypnotiserad också, det är ju sjukt coolt. Då skulle jag säkert berätta massa roliga saker. Fast inget av det där lär ju nånsin hända.. Jag känner mig lite för "normal" för sånt!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0