Popping

Äntligen är psykologiprovet över! Det gick faktiskt riktigt bra om man inte räknar med att jag glömde bort i princip alla försvarsmekanismer... oups! Så nu är jag hemma igen, riktigt skönt. Funderar på att sätta på en film eller nåt och bara njuta nån timme av att inte plugga. För sen måste jag börja skriva mitt svenska tal eftersom pm:et egentligen skulle vart inne idag.. oups igen! Men jag skyller faktiskt på läraren som bara gav oss en vecka och ingen lektionstid när vi har massa andra prov. Ska försöka få det klart tills imorgon :-)

Igår när jag gick till tunnelbanan så skulle jag kolla på blinddate-lappen och se vad det var för loser. Men den satt inte kvar! Förstår ni min besvikelse? Tänk om det var mannen i mitt liv. Äh, det kommer fler tåg eller vad säger man? Haha.

Nej nu ska jag göra nåt vettigt (kolla på film/tv typ). Vi hörs lite senare och då ska jag lägga in två bilder på två tuffingar från dansen igår! Vi håller förresten på med popping nu, så jävla coolt. Och tro det eller ej men jag börjar faktiskt lära mig! Och Valentina också, vi är så duktiga!

Mal

Popping

Kommentarer
Postat av: annieee

ooups där har du själv en försvarsmekanism hörru! skylla på läraren ack ack......

2008-10-16 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0