Pool och stor frukostbuffé?

Buon giorno! Jag är som vanligt skittrött, har typ hamnat i nåt mönster så jag kan inte sova på kvällarna. Not good.
Nu på morgonen har vi Praktisk marknadsföring, gissa vem som inte gjort sin läxa... haha jag skulle ändå bara ringa ett samtal så det är lätt gjort lite senare.

Efer skolan ska jag och Malin dra till gymmet, får väl se om vi hittar nåt kul pass annars får vi ta över maskinerna haha, hoppas på pass!

Nu sitter mami och kollar hotell. Det blir antagligen det med pool så vi får väl se vad jag och Mal hittar på och så är det stoooor frukostbuffé, då blir Malin glad hihi

Nej nu ska jag dra mig härifrån, blir nog rätt dålig uppdatering från min sida idag men det är ju tur att Malin finns! Teamwork baby, teamwork! ;)

Have a lovely Friday!
Val



Kommentarer
Postat av: annieee

huuuh vart ska ni? :O

2008-10-10 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0