Plugg plugg och TV

Jag tragglar fortfarande psykologi men det går verkligen inte bra för tillfället. Det är typ inte svårt och jag tycker det är jätte intressant, på riktigt. Det är bara det att TVn är på, kanal 5 och det betyder Ugly Betty och Desperate Housewives, not good.. Det är lixom lika intressant.

Just nu sitter jag alltså och kollar på Desperate Housewives och jag blir så irriterad på den där dumma lilla ungen Kayla, hon är fan sjuk i huvudet. Ni som inte förljer serien kanske inte fattar vad jag babblar om men ni andra förstår mig nog precis! Jag vill bara hoppa in i serien och.. jag vet inte... slå henne? Störd unge iaf!

Nu börjar det igen, got to go!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0